U bevindt zich hier

 
Lectoraat

Lectoraat

Het Tio lectoraat E-Commerce helpt de Tio-studenten om zich te specialiseren in dit dynamische vakgebied. De lector deelt zijn zakelijke contacten met de studenten en zorgt vanuit zijn kennis voor ontwikkeling en actualisering van het onderwijs. Hierdoor verloopt de aansluiting op de arbeidsmarkt voor de studenten nog beter.

Doel

Het lectoraat is gericht op het tot stand brengen van een interactie tussen onderzoek, onderwijs en de beroepspraktijk door middel van het verzamelen, verspreiden en (leren) toepassen van kennis op het gebied van e-commerce en digitale marketing in de branche. Het lectoraat geeft richting aan onderzoeksopdrachten en afstudeerprojecten die door studenten worden uitgevoerd.


E-commerce speerpunt

Internet heeft een grote invloed op het bedrijfsmodel van bedrijven en instellingen. Hogeschool Tio wil in grotere mate een rol spelen als kenniscentrum voor innovatie op dit gebied.

Publicaties lectoraat


Lector E-commerce

Jorij Abraham, director Research & Advise bij Thuiswinkel.org, is benoemd tot lector e-commerce binnen Hogeschool Tio. Met zijn ervaring als manager e-commerce voor bedrijven als de Bijenkorf, TUI en Sanoma helpt hij Tio om e-commerce nog beter te integreren in alle opleidingen. “Binnen e-commerce is altijd ruimte voor nieuwe ideeën.”


Maak kennis met Jorij Abraham