1. Home
  2. Nieuws
  3. Tio-studenten helpen G-star met de e-commerce

Tio-studenten helpen G-star met de e-commercevraagstuk

Help G-Star de e-commerce beter af te stemmen op andere regio's en culturen; met die opdracht mochten tweedejaarsstudenten Commerciële Economie en Ondernemerschap aan de slag. Tijdens een spannende finale​ presenteerden ze hun ideeën, maar er kan maar één team de winnaar zijn! ​​

Team Zuid-Europa had het beste idee van allemaal! Ze (bestaande uit Denzel van der Pijl, Jim Vroling, Sebastian Vonmoos, Kate Bak, Joost van Lange, Joëlle Collet en Benthe Bras) focusten op een andere pasvorm voor Spanje (Spanjaarden zijn nu eenmaal anders gebouwd dan Nederlanders), speelden meer in op emotie in landen als Italië en zetten een rapper in voor Frankrijk. Maar was nog niet alles: twee extra adviezen waren om te werken met lokale distributiecentra om de levertijden te verkorten, en om algoritmes te gebruiken zodat klanten online de beste pasvorm kunnen vinden.  Met recht de trotse winnaars!

Meer over:

Commerciële Economie & Ondernemerschap