1. Home
  2. Nieuws
  3. Digitale strijd om felbegeerde reischeque

Digitale strijd om felbegeerde reischeque

De tweedejaarsstudenten Internationaal Toeristisch Management werden ook dit jaar weer uitgedaagd om een nieuw touroperatorconcept te bedenken. Tijdens de online finale gingen de vijf teams met het beste idee de strijd met elkaar aan. De prijs? Een cheque waarmee de winnaars hun zelfbedachte reis ook echt mogen gaan uitvoeren!

Spannend tot op het laatste moment…

De jury moest nog lang in beraad om de nummers één, twee en drie aan te wijzen, maar kwamen uiteindelijk toch tot een unaniem besluit: met hun goed doordachte concept, creatieve videopitch en sterke online vragenronde gaat de eerste prijs naar Trailblazers van Maaike en Imelda! Maaike: “Het is gewoon super cool dat we de trip die we ontworpen hebben ook écht mogen maken! Het was best gek dat de finale online was, maar het gaf ons wel de kans om out of the box te denken.” En dat out of the box-denken heeft zeker zijn vruchten afgeworpen. Imelda: “I can’t even believe yet that we have won. I don’t know what to say”. Docente Marion weet wél wat te zeggen, namelijk dat er maar gauw getoast moet worden op de winst tijdens een Zoom-borrel!